เรื่องที่1 La Amarilla De Ronda
ที่มาจากเว็บ http://www.thedieline.com/blog/2007/1/28/la-amarilla-de-ronda.html
ต้นฉบับ
Wandering the Fancy Food Show I came across this line of extra virgin olive oils from Andalucia. It stood apart from everything because of the sheer beauty of the design. After further research, I discovered that it was designed by none other than world-renowned designer Phillippe Stark. This is one of the most well designed food products I have ever seen. amarilladeronda.com
แปลและเรียนเรียงใหม่
Wandering นั้นเป็นอาหารนำมาจากน้ำมันมะกอกบริสุทธิ์จาก Andalucia ทุกสิ่งทุกอย่างสวยงามไปหมดเพราะมีการออกแบบที่สวยงาม หลังจากวิจัยได้ผมว่านถูกออกแบบโดยนักออกแบบที่มีชื่อเสียงระดับโลก Phillippe ทั้งสิ้น นี้เป็นหนึ่งในการออกแบบดีที่สุดผลิตภัณฑ์อาหารที่เคยเห็น amarilladeronda.com
ข่าวที่2 Fortis et Astutus
ที่มาจากเว็บ http://www.thedieline.com/blog/2012/11/9/fortis-et-astutus.html
ต้นฉบับ
When briefed to develop a brand for Bleasdale’s icon tawny, Parrallax Design named it “Fortis et Astutus”, the Potts’ family motto meaning “Bold and Crafty”.
"Bleasdale’s founder, Frank Potts, served under Nelson and had sailed the world by age 21. Thus the bottle was modelled on those used by the Royal Navy—short and squat, their low centre of gravity keeping them from toppling over in rough seas."
Designed By: Parallax Design
แปลและเรียนเรียงใหม่
เมื่อฟังการบรรยายสรุปการพัฒนาแบรนด์สำหรับต้นแบบของ Bleasdale Parrallax ออกแบบตั้งชื่อมันว่า "ฟอร์ทิ et Astutus" คำขวัญครอบครัว Potts 'หมายถึง "ตัวหนาและเจ้าเล่ห์"
ผู้ก่อตั้ง Bleasdale Frank Potts ได้รับใช้ Nelson และได้แล่นเรือโลกตอนอายุ 21 ขวดจึงได้รับอิทธิพลจากกองทัพเรือที่ตอนนั้นของพวกเขาได้เจอคลื่น. "
ออกแบบโดย Parallax
ข่าวที่3Felix
ที่มาจากเว็บ http://www.thedieline.com/blog/2012/11/6/felix.html
ต้นฉบับ
Check out Continuum's work for Felix, iPad accessories. A product with such personality deserves a matching packaging.
"Felix was founded on the idea of making clever products that help people use technology. Their first two products are stands for iPad. Continuum created a brand identity that distinguishes Felix as special, personable, and fun in a category that is often overly techie and bland.The packaging highlights the personality of the products and positions them as accessible yet high quality through custom construction, simplicity, and unique opening experiences."
Designed by Continuum
แปลและเรียนเรียงใหม่
ตรวจสอบการทำงานต่อเนื่องของ Felix อุปกรณ์เสริมสำหรับ iPad ผลิตภัณฑ์ที่มีบุคลิกดังกล่าวสมควรได้รับการจับคู่บรรจุภัณฑ์
บริษัท Felix ก่อตั้งขึ้นเพื่อนำผลิตภัณฑ์ของเขาไปลงใน iPad ผลิตภัณฑ์ของ Felix นั้นมีการสร้างเอกลักษณ์ มีรูปแบบใช้ความรู้และเทคนิค ผู้บริโภคในแต่ละวัยนั้นสามารถใช้ผลิตภัณฑ์ได้ตามคุณภาพของแต่ละวัยของผู้ใช้
ออกแบบโดย Continuum
ไม่มีความคิดเห็น:
แสดงความคิดเห็น